Noget om børnesko

Hvis der er noget, jeg synes er cute, så er det børnesko. Der findes så mange fine, og jeg er især vild med Angulus (de små leosko er jo ikke til at stå for!) og Pom d’Api. N har kun haft sko på få gange, da de jo slet ikke er nødvendige for sådan en lille baby, som ikke engang kravler eller går endnu. Så indtil videre har de kun været brugt af pyntemæssige årsager 😉 Jeg glæder mig helt vildt til hun kan passe sine Pom d’Api sko, som hun har to par af. Se selv hvor fine de er

DSC01812

Pom d’Api Newflex Step & Bouba Piping

DSC01832 DSC01835

DSC01841

Ns sko (som passer nu, eller snart)

2 thoughts on “Noget om børnesko

    • Hej Lars.
      Skoene virker rigtig lækre, men min datter kan ikke passe dem endnu, så det ved jeg først til efteråret, hvor hun forhåbentlig også har lært at gå 🙂

Skriv et svar

