Hjemmevideo

foto 1 foto 2

I går kom mine forældre og søstre hjem til os til en spontan gang hjemmelavet pizza, frugtsalat og hjemmevideo. Det var super hyggeligt. Mine forældre har mange videoer fra da mine søstre og jeg var små, og de er vildt sjove at se. Videoerne var oprindeligt på VHS, men er så blevet spillet over på DVD, så vi stadig kan se dem selvom vi ikke har VHS-afspiller. Det kan virkelig anbefales, hvis man har nogle gamle film der ligger. Vi elsker at se de videoer, og det er så sjovt at se film fra vores fødselsdage, jul, ferier osv., og det minder mig om at vi skal huske at optage nogle videoer med N. Efter min mening bliver det nok lidt sjovere, når hun begynder at gå og snakke, for så er det der virkelig kan komme nogle guldkorn! Jeg tror jeg vil samle de videoer vi har af hende nu, og sætte dem sammen til én lang film og over på en DVD, så de er sikkert gemt 🙂

2 thoughts on “Hjemmevideo

Skriv et svar

