Jagten på et nyt tv-bord

For ikke længe siden bar jeg vores tv-bord ud i garagen, da jeg ikke kunne holde ud til at se på det mere. Det betyder dog at vi pt. ikke har nogen opbevaring under vores tv, hvilket ikke holder i længden. Jeg har kigget lidt efter en ny løsning, og er kommet frem til, at det skal være noget som hænger på væggen. Et andet krav er, at der (desværre) skal være plads til kærestens (grimme) Playstation 🙂 Pt. er mit bedste bud en to-rums Kubikreol fra Trævarefabrikernes Udsalg, så mon ikke det er den jeg ender med at købe.

Her er et billede af stuen, uden tvmøbel

DSC01536

Og dette er reolen jeg overvejer at købe:

kubik hvid

Andre rum jeg gerne vil have gjort noget ved er kontoret, en gang og soveværelset, så der er nok at give sig til 🙂

Skriv et svar

