Året, der gik: 2013

IMG_7128

År 2013 har på mange måder været et fantastisk år, med fødslen af lille N som det absolutte højdepunkt. Herunder følger en lille billedkavalkade af året der gik.

I januar måned var T og jeg på rejse i Thailand, nærmere bestemt Bangkok, Koh Samui og Koh Tao

IMG_7120

Vi så det fantastiske Grand Palace/Vi var på Moon Bar på 61. etage i Bangkok/Vi var på “Floating Market”
Vi var på Koh Tao, hvor T tog dykkercertifikat/Den smukke solnedgang på Koh Tao/At rejse er at leve
Vi var i den Thailandske nationalpark Ang Thong/Vandet var tyrkistblåt og sandet hvidt/Tuk tuks i Bangkok

Foråret var præget af bachelorskrivning, men der blev da også tid til kvalitetstid med familie og venner

IMG_7121

På Koh Tao fandt vi ud af at jeg var gravid<3 / Var til Rasmus Seebach koncert/ Nød foråret til ridestævne
Var til Kapsejlads i Aarhus med MMCU02/ Var til første scanning/Var til karneval
Karneval/ Søde kaninunger/ Den boblende lykke begyndte at vise sig på maven

Juni og starten af juli stod også på masser af hygge med venner og familie

IMG_7122

På tur til Osnabrück i Tyskland, for at besøge venner fra min tid i London/Hygge i parken/Nyudklækket bachelor i Marketing and Management Communication
Nibe Festival: Mads Langer/Min søster og jeg til festival/Lillepigens værelse tog form efter det blev afsløret at hun var en hun
Der blev vasket babytøj/Gravid skygge/Galla-fejring af bachelor

I sommers gik turen til Alicante med min familie

IMG_7123

Én glæder sig til at blive far/Portman by night/På strand-café
Maven var efterhånden kuglerund/Poolens kølige vand var skønt for en gravid i 32. uge!/Hygge på terrassen
Der blev hygget med spil/ Jeg nød min store mave/Familien i Alicante

 Turen til Alicante blev efterfulgt af en kærestetur til Barcelona, Ts bror blev gift og vi nød den sidste tid inden vi skulle være forældre

IMG_7124

Alicante/ Park Güell i Barcelona / La Sagrada Familia
Bryllup og barnedåb
Hygge med venner/ Bowling med familien/ Is på bådhavnen i Aalborg

I september skete så det, vi havde ventet på så længe. Vi blev forældre til lille N ❤

IMG_7125

Stadig overskud til et lille smil imellem veerne 40+3 / N kom til verden 40+4, d. 18. september kl. 04:34/ Forelsket
Vidunderet/ Den lille familie/ Søde babyfødder
Smuk og rolig / Krøllet sammen / Far og datter

De følgende måneder gik med at nyde det lille liv vi har skabt: en beskæftigelse der stadig hænger ved 😉

IMG_7126

Den første del af december gik med at planlægge og afholde barnedåb, hvorefter julefreden kunne sænke sig, og vi kunne nyde jul og nytår i familie og venners skød

IMG_7127

2013 er et år jeg aldrig vil glemme, og jeg glæder mig til at se hvad 2014 har at byde på 🙂

 

4 thoughts on “Året, der gik: 2013

  1. Hold da op, 2013 har virkelig været dit – og jeres families – år! 🙂 Skønne billeder! Og ps hvor er du SMUK på det billede i den røde bikini, hvor du ‘nyder din store mave’. Hvis jeg bare blir halvt så flot gravid, er jeg glad 😉

    • Ja, det har virkelig været et helt fantastisk år! Glæder mig til at se hva 2014 byder os 🙂 og mange tak søde, kunne nu også godt lide min mave, savner den helt nogen gange 🙂

Skriv et svar

