Barnedåb

D. 15. december 2013 fik N officielt sit smukke navn. Hun blev døbt i en lille, hyggelig kirke, med mange af de mennesker vi holder af og håber bliver en del af Ns liv. Det var en helt igennem perfekt dag, som forløb meget bedre end vi kunne have drømt om. Der er mange forskellige meninger om den kirkelige dåb, men for os var det det helt rigtige, især, men ikke udelukkende, på grund af den tradition det i vores familier er forbundet med. Apropos traditioner, så bar N også den dåbskjole jeg selv er døbt i, ligesom hun har arvet det dagmarkors jeg som lille fik i dåbsgave.

IMG_3101

DSC00952

IMG_3104

DSC00962

DSC00984

Takkekort dåb

Efter selve dåbsceremonien var gæsterne inviteret til tapas, kage og hygge.

IMG_6760

Det dækkede bord

Kagerne var som før nævnt hjemmelavede, og jeg må indrømme at jeg var lidt nervøs for om de nu blev pæne nok, og om de smagte godt, men jeg er meget tilfreds med resultatet, taget i betragtning at jeg ikke er øvet udi kager med fondant 🙂 Fondantkagerne var med hindbærmousse og tobleronecreme, og så havde jeg lavet to gulerodskager med “rose-swirl” frosting efter opskrift fra copenhagencakes, som jeg modificerede lidt.

DSC01101

Kagerne

 

Vi var helt overvældede over hvor mange og fine gaver N fik, det var helt vildt – hun er en heldig lille pige 🙂

IMG_6787

Alt i alt var det lige den dag vi havde ønsket os. En dag vi sent vil glemme, og som vi nu har mange dejlige minder fra.

One thought on “Barnedåb

  1. Pingback: Fødselsdagseftermiddag | Ruder Hjerte

Skriv et svar

