Ønsker til jul

I øjeblikket fylder den forestående barnedåb meget! i mine tanker, men der skal også være plads til at tænke ud over den ellers vigtige og specielle dag. Derfor har jeg siddet og kigget lidt efter julegaveønsker til mig selv. Kan se på mine ønsker at jeg er blevet ret praktisk i det, og at jeg ikke har haft tid til at kigge særlig meget på tøj siden fødslen. Jeg må hellere ind til byen snart, og finde noget nyt, og ammevenligt, tøj! Men her følger i hvert fald mine ønsker

Støbejernsgryde IKEA/ Træbogstaver Hübsch/ Ring Carré/ Ørestave Maanesteen/ Kopholder Valco Baby/ Kommode IKEA/ Magasinholder Nomess

Støbejernsgryde IKEA/ Træbogstaver Hübsch/ Ring Carré/ Ørestave Maanesteen/ Kopholder Valco Baby/ Kommode IKEA/ Magasinholder Nomess

3 thoughts on “Ønsker til jul

Skriv et svar

