Milestone Baby Cards

Home_Slideshow_Cards_new_languages
I min graviditet opdagede jeg Milestone Baby Cards, som er kort man kan forevige baby med på fotos, og dermed huske udviklingen. Fx er der kort for “én uge gammel”, “x antal måneder gammel”, “i dag smilede jeg for første gang”, “i dag sov jeg igennem for første gang” osv. På den måde kan man huske hvor stor baby var på de forskellige milepæle. Kortene er på engelsk, og med en rigtig fin illustration på hver.
Her er nogle af billederne jeg selv har taget med kortene indtil videre:
1

2

3

IMG_6267

Kortene kan bl.a. købes hos Karusella og hos Elle Belle til 149,-/150,-.

One thought on “Milestone Baby Cards

Skriv et svar

