Porcelæn og kurv

I går var jeg en tur i den lokale Rema for at handle, da jeg faldt over de fineste porcelænsophæng. Jeg købte fire porcelænsstjerner og et sæt med rensdyr, fugl og egern på. Jeg kom forbi en alt-mulig-butik, hvor den skønneste kurv stod ude foran, så den måtte jeg bare have med hjem (omend den fyldte ret meget oven på barnevognen!). Jeg overvejer nu at spraymale den i en fin farve, men kan nu også godt lide den rå, som den er.

Porcelænsophæng

Porcelænsophæng

DSC00886

DSC00883

Den nye kurv til tæpper osv.

Den nye kurv til tæpper osv.

2 thoughts on “Porcelæn og kurv

Skriv et svar

