Første fondantkage

I dag er jeg blevet færdig med et “lille” eksperiment. Jeg ville lave en fondantkage, for at se om det er noget jeg skal kaste mig ud i i forbindelse med dåbskagen. Jeg er ok tilfreds med det endelige resultat, taget i betragtning at det er min første kage af den slags, og at jeg ikke har fået købt pastafarve endnu, så fondanten er farvet med lidt rød frugtfarve jeg havde stående. Kagen er med tobleronecreme og hindbærmousse. Navnet på kagen er ikke helt sikkert endnu, men det ser da ret godt ud, som det står der på kagen 😉

DSC00856

DSC00857

Det færdige resultat. Meget enkelt, og med skønhedsfejl :)

Det færdige resultat. Meget enkelt, og med skønhedsfejl 🙂

Det var helt sikkert et stort projekt at vove sig ud i, men jeg vil gerne gøre det igen. Om det bliver til dåben ved jeg endnu ikke. Desuden er kagen heller ikke spist endnu, så det er spændende om den overhovedet smager godt! 🙂

Skriv et svar

