Julemarked og koncert

Da Kristina var her i sidste weekend, tog vi om søndagen til det danske julemarked i Dansk KFUKs hus. Det var rigtig hyggeligt, og dejligt at få æbleskiver, hvilke jeg også glæder mig til at få når jeg kommer hjem! 🙂
Bagefter tog vi til et marked vi opdagede da vi var på vej til det danske julemarked. Faktisk var det andet marked endnu hyggeligere, med karuseller, korsang og en masse boder.

Kris på julemarkedet i Hampstead

Kris på julemarkedet i Hampstead

England

England

Rensdyr var der også..

Rensdyr var der også..

Kris var lidt træt på vejen hjem :)

Kris var lidt træt på vejen hjem 🙂

Tirsdag var vi til (en fantastisk!) koncert med Lukas Graham, og forinden tog vi på pub og fik et rigtigt pubmåltid.

Mums!

Mums!

Lukas stillede gladeligt op til et billede med Kris og jeg :)

Lukas stillede gladeligt op til et billede med Kris og jeg 🙂

Det var en helt kanon koncert!

Det var en helt ubeskriveligt god koncert!

Alt i alt en rigtig dejlig weekend/start på ugen. I dag er det 1. søndag i advent og jeg har fået en rigtig god gave af “nissen” 🙂 Om en time skal jeg med pigerne ind til Hyde Park, hvor der er Winter Wonderland; skøjtebane, juleudsmykning, karruseller og bare 100% julet 🙂

2 thoughts on “Julemarked og koncert

  1. tak for endnu et dejligt indlæg her på din blok ,nyder virkelig at læse om din hverdag , du finder da også nogle spændende ting at se ,sødt lille rensdyr,,kan ikke mindes at jeg nogen sinde har set sådan et. Godt nissen fandt dig kram mor.

Skriv et svar

