Hygge med Kris

Søndag formiddag kom en af mine kære søstre, Kristina, ind til mig (Bliver dejligt at blive genforenet med den bette også, til jul 🙂 )
Vi startede dagen med at tage til Covent Garden, hvor den flotte julepynt var sat op, og her nød vi en macaron.

Kæmpe juletræ

Smukke Kris ved Covent Garden

Mig ved Covent Garden

Smukt

Hygge

Stemning

Efter Covent Garden gik vi hen til National Portrait Gallery, da vores kvikke mor havde bemærket at der lige nu er en Marilyn Monroe udstilling.

Vi var ikke sikre på om vi måtte tage billeder, så vi tog kun et par enkelte i smug 🙂

Der var ikke vildt meget materiale om Marilyn, men vi så også en masse andre portrætter, så det var spændende nok.
Efter NPG, gik vi til Oxford Street og shoppede lidt, inden vi tog på Pizza Express.

Der var en dejlig julestemning på Oxford Street, dog forstår jeg ikke helt temaerne. Her er det en alf? der flyver med et stykke pizza?: ikke lige det første jeg kommer i tanke om når jeg tænker “jul” 🙂

… sne havde de også sørget for!

Efter vi havde spist skulle vi endelig til dagens højdepunkt! I biografen og se Twilight Breaking Dawn part 2! Den var SÅ god, og en perfekt afslutning på en dejlig dag 🙂
Og nåh ja, mandag morgen tog vi da lige på Breakfast Club 😉
Skønt at have besøg fra Wimbledon! 🙂

One thought on “Hygge med Kris

  1. sikken en voldsom trængsel og alarm ,men hvor ser julen altså hyggelig ud i London , kan lige forestille mig Covent Garten i flot juleudsmykning. Dejligt at i havde sådan en oplevelsesrig weekend sammen .kram mor

Skriv et svar

