14. – 17. november

Nu er det lidt tid siden sidst, og derfor kommer her en opdatering.
I onsdags var Maria, Svenja, Nina og jeg inde på Leicester Square til Twilight premiere. Vi kom en time før “start”, og der var fuldstændig proppet med mennesker. Premieren var nærmest et helt show med storskærme, en kommentator og klip fra filmen, og det var helt vildt at opleve. Vi så dog ikke stjernerne “live”, men kunne se dem på storskærmen.

Menneskemylder på Leicester Square

Efter vi havde oplevet stemningen, og hørt alle (pige)skrigene da stjernerne kom, gik vi hen til China Town og fik os lidt mad. Det var en rigtig hyggelig aften 🙂

China Town

Torsdag var Nina, Maria og jeg i “Rain Room”, som er en slags udstilling ved Barbican. Det er et “rum”, hvori det regner, pånær der hvor man går.. En eller anden smart teknologi må være fidusen bag, men det var i hvert fald sjovt at opleve. Jeg ville udfordre rummet, så startede med at løbe i fuld fart ind i regnen, men teknologien kunne ikke følge med, hvilket resulterede i en våd manke til mig 🙂 Der efter gik vi stille og roligt rundt derinde 😉

Skygger

Her kan man se at det regner omkring menneskene, men ikke der hvor de står.

Fredag var det tid til at Maria og jeg lavede dansk mad til de tyske piger. Menuen stod på boller i karry og abemad, og den faldt heldigvis i god smag hos tøserne. Det var en rigtig hyggelig aften, som endte med en Hoegaarden på en nærliggende pub.

Fra venstre: Nina, Ninas veninder Dani og Eva, Hilke, Svenja og Maria

Lørdag havde jeg hyggeaften med Maria, hvor vi spiste resten af abemaden og så Sommer i Sunny Beach 😀

Søndag kom min kære søster Kris på besøg, men mere om dette senere! 🙂

Skriv et svar

