Besøg

Det er lang tid siden jeg sidst har opdateret bloggen, og det skyldes en masse deadlines og besøg af familien. Min mor og far var her i en uge, og det var en rigtig dejlig uge, hvor de/vi fik oplevet en helt masse skønne ting.

Det siges at et billede siger mere end tusind ord, så jeg vil hovedsageligt lade billederne tale for sig selv:

Øverst fra venstre: Kristina på Indisk restaurant, mor og far i Hyde Park, mor foran Royal Albert’s Hall, nærgående egern, Turtles grafitti nær Brick Lane

Glade mennesker i Notting Hill 🙂

M&M’s World!!

Houses of Parliament, Big Ben, London Eye

Hygge i køkkenet og på pub i Camden

Udsigten fra restauranten Duck & Waffle var lige så betagende som første gang jeg var der 🙂

Vi mængede os med de kendte på Madame Tussauds..
(Julia Roberts er forresten ikke Pretty Woman i forhold til min mor: se selv nederst til venstre!)

Øverst til venstre er vi på Pizza Hut | Passer jeg ikke godt ind i det ovale kontor?? 😉 | Mor og far mødte Robbie Williams hele to gange i London: første gang var lørdag i Notting Hill, hvor han kom kørende i sin Range Rover; anden gang var på Madame Tussauds, dog i en noget yngre, og mere “vokset” udgave 🙂

Mandag aften var vi i Dominion Theatre og se Queens “We Will Rock You”. Det var en super god oplevelse, med nogle fantastiske sangere og en helt speciel stemning. Det kan helt klart anbefales!

Tirsdag var dagen for hjemrejse, men vi nåede da en tur til Little Venice, i Harrods og sluttede med en frokost-pizza på Pizza Express.

Alt i alt var det en rigtig skøn uge, som fløj afsted. I dag er jeg i Wimbledon og besøge Kristina, og weekenden skal gå med hygge og sidste finish på et par afleveringer, inden næste halvdel af opholdet i London går i gang.

XOXO Maria

2 thoughts on “Besøg

  1. hej skat tusind tak for en helt uforglemmelig ,dejlig uge i London. Ja ,billederne taler jo for sig selv som du skriver og du er god at få det sat flot op .Dejlige minder med jer det er jeg stor fan af.Ønsker dig held og lykke med sidste halv del . kram

Skriv et svar

