Hverdag#2

De seneste par dage er gået med en masse skolearbejde, da jeg har tre opgaver, der skal afleves i starten af november, samt en præsentation inden da.
Lørdag var jeg ude og fejre Hilkes fødselsdag på en bar i nærheden: rigtig hyggeligt 🙂

20121016-144157.jpg
Søndag var jeg med Maria og Nicolai ude for at se den olympiske by, men det var der ikke meget ved.. Vi troede vi kunne gå rundt i området og se de forskellige arenaer osv., men området er lukket og kun åbent hvis man køber sig til en guidet tur. Lige overfor ligger der dog et kæmpe indkøbscenter, så vi fik da set lidt butikker. Vi så også området oppefra, fra OL-butikken i shoppingcenteret, hvor vi bl.a. kunne se fodboldstadionet (mener jeg da det var?)..

20121016-144626.jpg

 

I dag er også dagen, hvor min søster Kristina kommer til London og skal være aupair. Det bliver dejligt at have hende tæt på, jeg er sikker på vi nok skal få nogle gode stunder sammen herovre 🙂 ❤

One thought on “Hverdag#2

  1. ja,Maria vi har lige sendt Kristina på en bette flyvetur til det ukendte. Vi håber det er en sød familie og er rigtig glade for du er der også, så i kan hygge jer sammen. Vi må se om far skal investere i en tur i ol byen , det er nok noget for ham tror jeg .Fortsat god arbejdslyst søde .Kram mor

Skriv et svar

