Londons skizofrene vejr

Vejret her i London viste sig i går fra sin bedste side, da Maria, Svenja og jeg gik tur i Hyde Park. Her var massevis af mennesker, der hyggede sig, og gik tur med klapvognen, hunden eller løbehjulet. I London ser man generelt rigtig mange børn der løber på løbehjul, det er lidt sjovt, men også forståeligt, da det tit er nogle lange afstande de måske ellers skal gå.

20120923-224944.jpg

I dag har vejret til gengæld været knap så godt:

20120923-225104.jpg
Jeg kunne ikke rigtigt sove i går, da jeg havde ondt i halsen, og da jeg i morges vågnede, måtte jeg sande at der blev brug for et forkølelses”survival kit”, som jeg var henne i den lokale Sainsbury efter:

20120923-225324.jpg
Det er super surt at skulle være syg herovre, men jeg håber bare jeg er frisk til studiestart på onsdag, så jeg er lidt mere frisk og imødekommende at se på, end jeg er nu.. (læs: næse og øjne løber om kap!)

English:
The weather here in London has already shown to be just as constantly changing as it is in Denmark. Saturday was great and sunny in the day time, but today was all cloudy, grey and rainy. I’ve also caught a cold, which hopefully will be gone, when I start at the university this Wednesday..

4 thoughts on “Londons skizofrene vejr

Skriv et svar

